DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10158
|
Назва: | Ретроспектива дослідження проблеми формування інформаційно-аналітичної компетентності у сучасній педагогічній науці |
Автори: | Воробйова, О. |
Ключові слова: | педагогічна наука інформаційно-аналітична компетентність майбутній учитель учитель біології професійні функцій вчителя складники компетентності професійна компетентність |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано сучасні наукові дослідження з питань формування та розвитку інформаційно-аналітичної компетентності у теорії та практиці педагогічної науки. На основі узагальнення літературних даних визначено підходи до співвідношення інформаційного та аналітичного складника у структурі досліджуваної компетентності. Досліджено специфічні особливості професійної діяльності вчителя біології через взаємозв’язок його інформаційної, розвивальної, орієнтаційної, мобілізаційної, конструктивної, комунікативної, організаторської та й дослідницької функцій. |
Опис: | Воробйова О. Ретроспектива дослідження проблеми формування інформаційно-аналітичної компетентності у сучасній педагогічній науці / О. Воробйова // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 178-181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10158 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(71)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|