DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10274
|
Назва: | Тенденції професійної підготовки вчителів США у вітчизняній педагогічній теорії |
Автори: | Шандрук, С.І. |
Ключові слова: | вчитель професійна підготовка США педагогічна теорія порівняльно-педагогічне дослідження система професійної підготовки вчителів |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | У статті робиться аналіз вітчизняних порівняльно-педагогічних досліджень з проблеми професійної підготовки американських вчителів як важливе джерело для визначення стратегічних напрямів розвитку педагогічної освіти в Україні; вивчається питання розвитку, функціонування та реформування системи професійної педагогічної освіти; досліджується реформування системи освіти відповідно до потреб забезпечення безперервного характеру освіти. |
Опис: | Шандрук С. І. Тенденції професійної підготовки вчителів США у вітчизняній педагогічній теорії / С. І. Шандрук // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 319–324. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10274 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|