DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2013(57) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1089
|
Назва: | М. І. Пирогов: провідна роль професіоналізму вчителя у здійсненні заохочень і покарань учнів |
Автори: | Іноземцев, В.А. |
Ключові слова: | індивідуальний підхід гуманність концепція заохочення покарання професіоналізм система стимулювання учні вчителі засоби Пирогов М.І. |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито основну роль учителя у здійсненні заохочень і покарань дітей згідно з гуманістичною концепцією М. І. Пирогова. Представлено засоби розвитку системи стимулювання. Стимулювання в теорії і практиці М. І. Пирогова розглядається в широкому і вузькому розумінні. У широкому його значенні він практикував усі прогресивні
підходи і методи, які застосовуються вчителем при вивченні того чи іншого навчального предмета, а у вузькому - власне заохочення чи покарання дітей. Він рекомендував індивідуальний підхід до учнів,
вдумливе слово вчителя, свідомість засвоєння знань, наочність, розвиток уваги школярів, поєднання навчання і виховання тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1089 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(57)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|