DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10918

Назва: Генетика специфічного розладу навчання
Автори: Помогайбо, В.М.
Березан, О.І.
Петрушов, А.В.
Ключові слова: специфічний розлад навчання
читання
дислексія
письмо
дисграфія
математика
дискалькулія
математичний талант
кандидатні локуси та ґени
навчання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Специфічний розлад навчання характеризуються стійкими і зростаючими труднощами в засвоєнні фундаментальних академічних навичок читання, письма та/або математики і не пов’язаний із іншими психічними або неврологічними захворюваннями. Він може бути складним і мульфакторним, маючи поліґенний та гетероґенний характер успадкування. Найкраще досліджені ґенетичні аспекти специфічної нездатності до читання. У ґеномі людини виявлено принаймні 9 кандидатних локусів та 14 кандидатних ґенів у них із різними рівнями достовірності. Ґенетичні дослідження специфічної нездатності до письма не проводяться, У сучасному технізованому та комп’ютеризованому світі все більше цінується здатність до математики, тому дослідників цікавить природа не нездатності до математики, а природа математичного таланту. Виявлено принаймні два ґени та один домен послідовностей, варіанти яких пов’язані з математичними здібностями. Для розуміння ґенетичної природи специфічного розладу навчання необхідні подальші молекулярно-ґенетичні дослідження на достатньо великих вибірках.
Опис: Помогайбо В. М. Генетика специфічного розладу навчання / В. М. Помогайбо, О. І. Березан, А. В. Петрушов // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 197-207.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10918
Розташовується у зібраннях:2018(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pomohaibo.pdf360,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок