DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10921

Назва: Емпіричне дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку»
Автори: Гальцева, Т.О.
Ключові слова: навчальна самоефективність
рефлексія
самооцінка
життєві смисли навчання
психологічні бар’єри
Університет третього віку
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті подано результати емпіричного дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку» (УТВ), що включало анкетування та діагностику за авторською методикою. У процесі дослідження визначено життєві смисли навчання літніх людей, структура самооцінки, вміння орієнтуватися в освітньому просторі, психологічні бар’єри, що заважають ефективному навчанню.
Опис: Гальцева Т. О. Емпіричне дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку» / Т. О. Гальцева // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 70-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10921
Розташовується у зібраннях:2018(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Galtseva.pdf388,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок