DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10921
|
Назва: | Емпіричне дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку» |
Автори: | Гальцева, Т.О. |
Ключові слова: | навчальна самоефективність рефлексія самооцінка життєві смисли навчання психологічні бар’єри Університет третього віку |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано результати емпіричного дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку» (УТВ), що включало анкетування та діагностику за авторською методикою. У процесі дослідження визначено життєві смисли навчання літніх людей, структура самооцінки, вміння орієнтуватися в освітньому просторі, психологічні бар’єри, що заважають ефективному навчанню. |
Опис: | Гальцева Т. О. Емпіричне дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку» / Т. О. Гальцева // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 70-84. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10921 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|