DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2011(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1126

Назва: Суб’єкт освіти в умовах «суспільства ризиків»: контекст раціональності
Автори: Сакун, А.В.
Ключові слова: суб’єкт
об’єкт
раціональність
метафізика
освіта
знання
модернізм
ірраціоналізм
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується проблема суб’єкта в процесі його формування і ствердження в історії західноєвропейської філософії. Проблема «суб’єкта» вирішується в контексті концепції «раціональності», яка має різне вирішення в науковій, культурній та освітній діяльності. Визначення даної проблеми обумовлює становлення активної особистості в суспільстві «ризиків».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1126
Розташовується у зібраннях:2011(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sakun.pdf295,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок