DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2011(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1126
|
Назва: | Суб’єкт освіти в умовах «суспільства ризиків»: контекст раціональності |
Автори: | Сакун, А.В. |
Ключові слова: | суб’єкт об’єкт раціональність метафізика освіта знання модернізм ірраціоналізм |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується проблема суб’єкта в процесі його формування і ствердження в історії західноєвропейської філософії. Проблема «суб’єкта» вирішується в контексті концепції «раціональності», яка має різне вирішення в науковій, культурній та освітній діяльності. Визначення даної проблеми обумовлює становлення активної особистості в
суспільстві «ризиків». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1126 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|