DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11645
|
Назва: | Упровадження здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти |
Автори: | Оніпко, В.В. Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальна підготовка здоров’язбережувальні технології професійна готовність педагогів |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто основні поняття щодо підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій в навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл. Встановлено, що дефініція визначень, змісту і сутності основних понять є важливим аспектом процесу здоров’язбережувальної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін у вищих навчальних закладах. Наголошується, що грамотне впровадження здоров’язбережувальних технологій залежить від професійної готовності педагогів до цілеспрямованої роботи з профілактики та оздоровлення школярів. |
Опис: | Оніпко В. В. Упровадження здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти / В. В. Оніпко, М. М. Дяченко-Богун // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 142-146. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11645 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|