DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2018(4) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12396
|
Назва: | Рефлексія як умова ефективної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій |
Автори: | Андрощук, І. |
Ключові слова: | рефлексія майбутній вчитель вчитель трудового навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Кардинальні зміни, що відбуваються в освіті, висувають високі вимоги до особистісних та професійних якостей майбутнього вчителя. У Законі України «Про освіту» зазначається, що «метою освіти в Україні є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її задатків і нахилів, розумових і фізичних здібностей, засвоєння особою національних та європейських цінностей та виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних і готових до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого і культурного потенціалу Українського народу….» 3, с. 6. Це в свою чергу зумовлює необхідність перегляду вимог до підготовки учителів, які будуть реалізовувати цю мету. Крім високого рівня культури, широкої ерудиції, світогляду, активності, креативності вони мають вміти організовувати й здійснювати педагогічну взаємодію на засадах рефлексії. |
Опис: | Андрощук І. Рефлексія як умова ефективної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій / І. Андрощук // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 4. – С. 132-137. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12396 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(4)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|