DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12524
|
Назва: | Розвиток креативності як механізм продуктивної діяльності вчителя-початківця |
Автори: | Яланська, С.П. Пільгук, Т. |
Ключові слова: | вчитель вчитель початківець креативність майбутній вчитель |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток креативності як механізму продуктивної діяльності вчителя
у процесі професійного становлення забезпечується можливістю переходу
до реалізації інноваційної освіти, що передбачає активізацію творчих дій
учнів, розвиток їх креативних здібностей і можливостей, оволодіння ними
методикою нововведень у навчальній сфері та формування креативного
стилю мислення на базі фундаментальної підготовки. У процесі науково-пошукової роботи нами виявлено, що проблема розвитку креативності вчителя у процесі професійного становлення знаходиться в центрі уваги багатьох відомих учених, зокрема Д.Б. Богоявленської, М.О. Холодної, В.О. Лісовської, Я.А. Пономарьова, Р.М. Грановської, С.О. Сисоєвої, В.Н. Дружиніна, В.А. Крутецького, М.М. Поташника, Ю.З. Гильбуха,
Н.Ю. Посталюка, Н.В. Кухарєва. |
Опис: | Яланська С. П. Розвиток креативності як механізм продуктивної діяльності вчителя-початківця / С. П. Яланська, Т. Пільгук // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 13-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12524 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|