DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12680
|
Назва: | Теоретико-методичні основи компетентнісного підходу до підготовки педагогів у провідних державах Європи |
Автори: | Пилипенко, Г.Г. |
Ключові слова: | компетентність компетентнісний підхід майбутній вчитель педагог зміст освіти |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Модернізація системи вищої освіти в багатьох країнах Європи на
сьогоднішній день є дуже актуальною. Однією з таких провідних моделей
покращення якості навчального процесу у виші є компетентнісний підхід,
особливість якого полягає в конкретному визначенні навчальними закладами компетенцій якими мають оволодіти студенти. Втілення компетентнісної моделі в процес підготовки майбутніх вчителів на
сьогоднішній день є важливою ланкою вищої педагогічної освіти. Адже
потрібно готувати кваліфікованого фахівця відповідного рівня та профілю,
спроможного створити гідну конкуренцію на ринку праці, компетентного,
який вільно володіє професією та орієнтується в суміжних галузях діяльності, готового до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності.
В. Кремень підкреслює, що проблема підготовки компетентних фахівців,
розвинутих особистостей на сьогодні є досить актуальною. Особливо
це стосується тих країн, які з метою створення єдиного європейського
простору вищої освіти реформують вищу школу, зокрема з використанням
компетентнісного підходу. |
Опис: | Пилипенко Г. Г. Теоретико-методичні основи компетентнісного підходу до підготовки педагогів у провідних державах Європи / Г. Г. Пилипенко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 234-238. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12680 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|