DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12717
|
Назва: | Проблема інтерпретації оцінювання за системою ECTS: європейський досвід |
Автори: | Марюхнич, М.М. |
Ключові слова: | оцінювання ECTS Європейської кредитно-трансферна система студент система оцінювання кредитні модулі оцінювання якості освіти вища освіта |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні тенденції розвитку вищої школи в Україні визначаються світовими
та євроінтеграційними процесами в освіті, зумовлюють зростання рівня відповідальності вишів за підготовку фахівців, що пов’язується науковцями, насамперед, з питанням удосконалення якості освіти і вимагає конструктивної розробки й запровадження комплексу заходів щодо об’єктивного оцінювання професійної компетентності студентів. Одним із напрямів реалізації реформування освіти є запровадження Європейської кредитно-трансферної системи в Україні. Завдячуючи здійсненим крокам євроінтеграції, українські дипломи почали визнавати в інших країнах, підвищилася конкурентоспроможність, мобільність вітчизняних студентів та якість освіти. |
Опис: | Марюхнич М. М. Проблема інтерпретації оцінювання за системою ECTS: європейський досвід / М. М. Марюхнич // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 40-44. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12717 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|