DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12746
|
Назва: | Ноосферна освіта як універсальний критерій життєтворчості особистості XXI століття |
Автори: | Вінніченко, О.О. |
Ключові слова: | освіта ноосферна освіта особистість життєтворчість планетарне мислення ноосфера |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Прискорений розвиток цивілізації у XXI столітті, одночасно з відкриттям нового простору для життєдіяльності людини, робить вельми складною проблему її життєтворчості, розкриття духовно-практичного потенціалу, здійснення життя
як індивідуально-особистісного життєвого проекту. Характер буття людини у всі часи визначався формуванням світоглядних
позицій, системою цінностей суспільства, які закладалися освітою і вихованням. Проте, в сучасних умовах глобалізації суспільних процесів буття, життєтворчість
особистості XXI століття пов’язується вченими не тільки з опануванням інноваційних технологій професійної діяльності, складних інформаційних систем, але й
зі становленням і розвитком глобальної ноосферної освіти, ноосферного світогляду, планетарного мислення.
У зв’язку з цим, універсальним критерієм якості розвитку особистості виступають глобальні ноосферна освіта і виховання як кардинальна парадигма XXI століття. |
Опис: | Вінніченко О. О. Ноосферна освіта як універсальний критерій життєтворчості особистості XXI століття / О. О. Вінніченко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 104-109. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12746 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|