|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12757
|
Назва: | Професійна культура та її значення у формуванні майбутнього педагога |
Автори: | Губаньов, О.Ю. |
Ключові слова: | професійна культура майбутній вчитель майбутній педагог педагогічна культура структура професійної культури викладач ВНЗ педагогічний досвід викладач |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У структурі культури особистості особливе значення належить професійній
культурі особистості. Вона посідає все більше місце і як предмет дослідження, і як фактор, значимий для пояснення, розуміння поведінки працівників, і особливо майбутніх фахівців, як людей, що мають володіти спеціальними знаннями й навичками в будь-якій галузі , бути висококваліфікованими фахівцями із широкою
ерудицією та високим загальнокультурним рівнем відповідно до глобальних викликів сучасності. Педагогічна культура – складний соціально-педагогічний феномен, який слід розглядати як інтегровану єдність певних структурних компонентів особистості, що гармонійно поєднуються між собою: наукового світогляду і наукових
знань, ерудиції, духовного багатства, особливих особистісних якостей (гуманізму,
справедливості, вимогливої доброти, толерантності, тактовності, прагнення до самовдосконалення), культури педагогічного мислення, психолого-педагогічної і
методичної підготовки, досконалого володіння педагогічною технікою, позитивного педагогічного іміджу, зовнішньої естетичної привабливості. |
Опис: | Губаньов О. Ю. Професійна культура та її значення у формуванні майбутнього педагога / О. Ю. Губаньов // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 144-146. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12757 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|