DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13643
|
Назва: | Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнів |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | освіта педагогічна діагностика якість навчання учень педагогічна діяльність процес навчання учнів вчитель |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Щодо розвитку освіти одним з пріоритетних напрямів державної політики є
постійне підвищення її якості, оновлення змісту і форм організації навчально-виховного
процесу. Володіння вчителем формами і методами педагогічної діагностики і доцільний
вибір її методик мають сприяти ефективному аналізу особливостей організації освітнього
процесу та його результатів, а відповідні управлінські рішення забезпечать якість
навчання учнів. Теоретичне обґрунтування різних аспектів педагогічної діагностики здійснено в дослідженнях О. Демченко, К. Інгенкампа, Л. Лебедик, І. Підласого,
Г. Цехмістрової та ін., де визначено її сутність, предмет, функції, види та форми
контролю навчальних досягнень учнів. Педагогічну діагностику слід вважати
невіддільною частиною дидактичного процесу, одним з найважливіших складників будьякої дидактичної технології, засобом для аналізу й удосконалення освітнього процесу на
основі діагностування його результатів. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнів / В. Ю. Стрельніков // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 24-27. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13643 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|