DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13783
|
Назва: | Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання державної мови в контексті концепції «Нова українська школа» |
Автори: | Хома, О.М. |
Ключові слова: | Концепція «Нова українська школа» початкова школа компетентність володіння українською мовою підготовка майбутнього вчителя інноваційні методи навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано зміни, що відбуваються в процесі реалізації освітніх реформ в Україні. Акцентовано увагу на змісті Державного стандарту початкової освіти мовно-літературної освітньої галузі. З’ясовано сучасні вимоги до навчання української мови в початковій школі, відповідно визначено напрями підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності. Зосереджено увагу на необхідності застосування квазіпрофесійних завдань, що є наближеними до умов реальної фахової діяльності і мають творчий характер. Запропоновано методику проведення окремих інноваційних методів навчання, закцентовано увагу на ігрових. |
Опис: | Хома О. М. Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання державної мови в контексті концепції «Нова українська школа» / О. М. Хома // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 220-224. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13783 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|