DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13786

Назва: Структурні компоненти культури художньо-педагогічного спілкування майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Автори: Цзі, Лей
Ключові слова: культура художньо-педагогічного спілкування
педагогічне спілкування
художнє спілкування
структурний компонент
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових джерел визначено та обґрунтовано структурні компоненти культури художньо-педагогічного спілкування майбутніх учителів образотворчого мистецтва: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-компетентнісний, операційно-функціональний та особистісно-рефлексивний компоненти.
Опис: Цзі Л. Структурні компоненти культури художньо-педагогічного спілкування майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Л. Цзі // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 224-229.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13786
Розташовується у зібраннях:2019(23)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
TSZI.pdf889,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок