DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13795
|
Назва: | Ідея учнівського самоврядування в теорії і практиці вітчизняних педагогів в XX ст. |
Автори: | Красильнюк, С.М. |
Ключові слова: | учнівське самоврядування педагог Сорока Росинський В. школа-комуна колективне виховання система В. Сороки Росинського школа-колонія Макаренко Антон Семенович Коротов В. Вентцель К. |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У 20 х рр. ХХ ст. багато вітчизняних учених були прихильниками ідей вільного
виховання. Одним із таких учених був К. Вентцель. Його праця “Декларація прав
дитини” (1917) стала однією з перших у світі, у ній висвітлювалися його основні
педагогічні ідеї відокремленість школи від держави, що дозволяє організувати
незалежний самоврядний, безкоштовний та доступний освітній заклад; виховання та
освіта не повинні підкорятися будь якій меті, а бути вільними. Багато його ідей були
нереальними, але їх він доводив через самоврядність дітей. Завдання вчителів він убачав
у допомозі дитині здійснювати саму себе, розвивати у дітей волю, виховувати мораль.
Костянтин Миколайович обґрунтував необхідність розробки космічної педагогіки,
основна ідея якої єдність особистості, яку виховують, з неосяжним космосом . |
Опис: | Красильнюк С. М. Ідея учнівського самоврядування в теорії і практиці вітчизняних педагогів в XX ст. / С. М. Красильнюк // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 164-167. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13795 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|