DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13833
|
Назва: | Характеристика академічної доброчесності в історичному розвитку сучасної освіти |
Автори: | Титаренко, О.О. |
Ключові слова: | академічна доброчесність освіта освіта України принцип доброчесності антиплагіат доброчесність освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Розбудова демократичної держави і становлення відкритого суспільства на
теренах сучасної України як частини посттоталітарної комуністичної імперії стикається з
багатьма труднощами, у тому числі і в галузі освіти. На сьогоднішній день особливо
актуально стоїть питання академічної доброчесності навчальних закладів і кожного
вчителя зокрема, хоча про цю необхідну якість для педагога говорили ще древні.
Наприклад, Демокрид у своїй праці писав: «Доброчесність найбільше
залежить від уміння поважати іншу людину… Кожна людина це маленький особистий
всесвіт… Ми повинні докласти усіх зусиль, аби допомогти тим, хто страждає від
несправедливості… Мають значення лише добрі діла, а не слова…».
На сьогоднішній день академічну доброчесність визначають як моральний кодекс
та етичні правила цивілізованого наукового та освітнього співтовариства. |
Опис: | Титаренко О. О. Характеристика академічної доброчесності в історичному розвитку сучасної освіти / О. О. Титаренко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 228-229. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13833 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|