DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13867
|
Назва: | Моніторинг якості вищої освіти Великої Британії і України: специфіка, критерії, методи |
Автори: | Куницька, А.Р. |
Ключові слова: | освіта вища освіта освіта України вища освіта Великої Британії заклад вищої освіти університет |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У наш час безперервного технологічного розвитку людства першочерговою є
потреба у висококваліфікованих фахівцях. Система вищої освіти розвинених країн світу
швидко реагує на зміни, що відбуваються в соціально економічному, науково технічному
й духовно культурному житті суспільства. Ці країни роблять ставку на людський капітал
і створюють ефективні умови для її розвитку. До них належать: Велика Британія,
Швейцарія, Сполучені Штати Америки, Канада, Китай, Японія.
Провідну роль у визначенні світових тенденцій розвитку вищої освіти займає
Велика Британія. Міжнародний рейтинг «Times Higher Education World University Rankings"
», що оцінює діяльність університетів світового класу за тринадцятьма
індикаторами ефективності показує, що університети Сполученого Королівства займають
високі позиції. При цьому провідними критеріями оцінки виступають якість викладання,
організація й здійснення наукових досліджень, трансфер знань і міжнародна перспектива
розвитку університетів. |
Опис: | Куницька А. Р. Моніторинг якості вищої освіти Великої Британії і України: специфіка, критерії, методи / А. Р. Куницька // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 275-278. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13867 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|