DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13879

Назва: Дозвіллєва діяльність дітей з особливими освітніми потребами засобами гри
Автори: Кобобел, А.Є.
Ключові слова: дозвілля
гра
дитина
дозвіллєва діяльність дитини
методи навчання
методи виховання
ігрова терапія
діти з особливими потребами
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): На нинішньому етапі радикальних змін в освітньому просторі України особливої актуальності набуває проблема зайнятості дітей з особливими освітніми потребами у вільний від навчання час. Реалії повсякденного життя свідчать про те, що проведення вільного часу в поєднанні із дозвіллєвою діяльністю таких дітей є одними із важливих чинників їх соціалізації та адаптації в суспільстві. В дозвіллєвій діяльності, як одній з найкращих сфер життєдіяльності дитини, розкриваються її інтереси, що пов’язані зі спілкуванням, оздоровленням, саморозвитком, рекреацією тощо. У цьому контексті важливого значення, для вирішення вище зазначених завдань, набувають невичерпані можливості гри. Феномен гри полягає у тому, що будучи розвагою або відпочинком, гра виконує функції розвитку, навчання, виховання, терапії, сприяє покращенню відносин між дітьми з особливими освітніми потребами та однолітками.
Опис: Кобобел А. Є. Дозвіллєва діяльність дітей з особливими освітніми потребами засобами гри / А. Є. Кобобел // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 302-305.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13879
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
118.pdf184,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок