|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13908
|
Назва: | Нова українська школа як відповідь на актуальні соціальні запити |
Автори: | Михайлик, В. |
Ключові слова: | освіта освіта України Нова українська школа НУШ школа система освіти |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Будь яку незалежну державу важко уявити без повноцінного розвитку освіти. Протягом усіх
часів галузь медицини, правоохоронних органів та освіти були і є фундаментом суспільства. Вони
потребуть якісного формату та режиму роботи.
Освіта – одна з ключових галузей та реформ Міністерства освіти і науки України. Створення
«Нової української школи» – перший крок до надання якісних знань для дітей. Це школа, яка
відповідає поглядам та потребам сучасної дитини. Тепер школа не тільки даватиме знання учню, а й
навчить дітей, як їх застосовувати у житті. За словами міністра освіти і науки Лілії Гриневич,
сьогодні школа має давати дітям правильні компетентності, щоб навчити їх аналізувати інформацію:
Іде мова про освіту, яка своїм результатом дасть компетентності, які необхідні для життя у ХХІ
столітті. І серед них, окрім того, до чого ми звикли – грамотність мови, математична грамотність,
природничі науки. Окрім цього, є ще громадянська та культурна компетентності, медіаграмотність,
критичне мислення, як наскрізне вміння, щоб аналізувати інформацію. Є ті речі, яким, на жаль,
школа, якою вона є сьогодні, ще не вчить». |
Опис: | Михайлик В. Нова українська школа як відповідь на актуальні соціальні запити / В. Михайлик // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 51-52. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13908 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|