DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13923
|
Назва: | Професійна підготовка майбутніх вчителів математики засобами комп’ютерних технологій відповідно до сучасних вимог |
Автори: | Чайчук, О. |
Ключові слова: | підготовка вчителя майбутній вчитель вчитель освіта України вчитель математики майбутній вчитель математики педагогічне середовище комп’ютерні технології навчання програмні засоби навчання технології навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | В сучасному світі до професійної підготовки вчителя, який здатен активно
самореалізовуватися в інформаційному суспільстві, мати ті компетентності, що відповідали б
потребам сьогодення, висуваються досить високі вимоги. Зміна суспільної свідомості, яка
відбувається в сучасній Україні, в звязку з потужними інтеграційними процесами, вимагає реалізації
нового підходу до реформування ланок педагогічної освіти, що передбачає пошук творчих підходів
учителів і керівників навчальних закладів до педагогічних інновацій та інноваційно дослідницької
діяльності.
Необхідно зазначити, що професійна підготовка вчителя математики в сучасному просторі
освіти України стала предметом дослідження таких науковців: В.Г. Моторіна, С.П. Семенець, І.Г.
Ленчук, А.В. Семенова. Педагогічні технології та методику використання комп’ютерних технологій в
освіті й підготовці вчителя математики досліджували О.В. Вітюк, В.І. Клочко, Т.Г. Крамаренко, Н.В.
Морзе, І.О. Теплицький та ін. |
Опис: | Чайчук О. Професійна підготовка майбутніх вчителів
математики засобами комп’ютерних технологій відповідно до сучасних вимог / О. Чайчук // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 71-73. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13923 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|