DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(74) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13927
|
Назва: | Сутність і структура інтерактивних педагогічних технологій |
Автори: | Любченко, І. Кучай, А. |
Ключові слова: | професійна готовність педагог дошкільної освіти інтерактивні педагогічні технології |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовуються теоретичні основи готовності майбутніх педагогів ЗДО до застосування інтерактивних педагогічних технологій у професійній діяльності. З’ясовано, що застосування інтерактивних педагогічних технологій в освітній процес є однією зі складових загальної системи формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. Зазначено, що готовність фахівців з дошкільного виховання до професійної діяльності об’єднує у собі ті необхідні компетентності, мотиви, мотивації, настанови, досвід, котрі при поєднані з психічними процесами і якостями, набувають таких властивостей і станів, які забезпечують можливість ефективно організовувати освітню діяльність та оптимально нею управляти. |
Опис: | Любченко І. Сутність і структура інтерактивних педагогічних технологій / І. Любченко, А. Кучай // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 74. – С. 64-68. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13927 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(74)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|