DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13954
|
Назва: | Основні педагогічні ідеї часів Київської Русі за матеріалами тогочасних джерел |
Автори: | Бонь, О. |
Ключові слова: | Київська Русь педагогічна наука історія педагогічної науки Володимир Мономах історія педагогіки |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | За три з половиною сторіччя свого існування Київська Русь залишила нащадкам таку велику
спадщину у вигляді ідей та думок, що серед них, безумовно, знайшлося місце і галузі педагогічної
науки. За цей час з’явилося багато оригінальних творів, а з прийняттям християнства до цих здобутків
додалися духовні книги староболгарською, а потім і переклади з грецької мови. Вони несли в собі
погляди та принципи, які в майбутньому підхопили інші освітяни. І не дарма, бо хоч мудрість їхня і
стара, але відшліфована поколіннями у безперервному педагогічному процесі.
Вперше питання виховання і освіти Київської Русі звучать у пам’ятках, датованих серединою
– кінцем ХІ століття. Серед найдавніших пам’яток, де піднімаються питання виховання і освіти, є
твори перекладні й оригінальні (вітчизняного походження). До перекладних належать «Пчела»,
«Златоуст», «Златоструй», «Ізборнік» Святослава 1073 р., «Ізборнік» Святослава 1076 р. та ін.
Оригінальні твори: «Слово про закон і благодать» Іларіона, «Слово деякого калугера про читання
книг» Іоанна, «Повість временних літ» Нестора, «Повчання дітям» Володимира Мономаха та ін. |
Опис: | Бонь О. Основні педагогічні ідеї часів Київської Русі
за матеріалами тогочасних джерел / О. Бонь // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 98-99. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13954 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|