DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14003
|
Назва: | Застосування ідей Василя Сухомлинського про проектування навчального процесу у професійній підготовці майбутнього фахівця |
Автори: | Войник, Ю. |
Ключові слова: | педагог педагогіка Сухомлинський В.О. навчальний процес майбутній фахівця Гадяцьке вище професійне аграрне училище технології навчання технологія кооперативного навчання проектне навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із перших у вітчизняній педагогіці актуальність проблеми проектування навчального
процесу вивчав В. О. Сухомлинський. У результаті своєї новаторської педагогічної діяльності
дослідник створив цілісну концепцію, що презентує ідею проектування особистості як суб’єкта
навчально виховного процесу.
За В. О. Сухомлинським, пізнавальна діяльність є однією з пріоритетних і визначається
особливістю дитячого сприйняття світу та перетворення його на знання. У праці «Павлиська середня
школа» зазначається: «Навчити дитину активно бачити світ, керуватися в праці переконаннями –
одна з головних передумов того, щоб знання виховували». Виховували саме індивідуальну
особистість, ерудовану та пристосовану до соціалізації на кожному етапі життя.
Педагог переконаний, що активний процес отримання учнями інформації під час навчальних
проектів сприяє усвідомленому розумінню навчального матеріалу та перетворенню ситуативних
досягнень в умовиводи та практичні навички: «дослідницький характер розумової праці важливий
тільки там, де учні мають справу з наочними сторонами предметів та явищ…для процесу мислення
учні залучають весь наявний в них запас узагальнюючих думок (висновків, законів, формул тощо)
про предмети і явища». |
Опис: | Войник Ю. Застосування ідей Василя Сухомлинського про проектування
навчального процесу у професійній підготовці майбутнього фахівця / Ю. Войник // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 158-161. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14003 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|