DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14009
|
Назва: | Проектна діяльність як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця (за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського) |
Автори: | Треба, Г. |
Ключові слова: | проектна діяльність Сухомлинський Василь Олександрович професійна компетентність освіта України методи навчання Гадяцьке вище професiйне аграрне училище метод проектів майбутній фахівець |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | На основі педагогічних поглядів Василя Сухомлинського розглянемо проектну дiяльнiсть як
чинник формування професiйної компетентностi майбутнього фахiвця. Спираючись на метод
проектів, В. О. Сухомлинський намагався викликати творчість педагога, що є «однією з ділянок
педагогічної цілини». Він вважав, що «cправжній педагогічній творчості властиві риси
дослідження, творчого узагальнення своєї праці». В. О. Сухомлинський творчість трактує як
могутній стимул духовного життя. Відсутність творчого начала в духовному житті вбиває інтерес до
навчання. Цілком справедливо він зауважує: «Дайте дитині радість розумової праці, радість успіху у
навчанні».
Такою творчою працею можна вважати проектну діяльність, яка створює умови для творчої
самореалізації учнів, підвищує мотивацію до навчання, сприяє розвитку інтелектуальних здібностей.
Метод проектів є інноваційною педагогічною діяльністю, яка спрямована на оволодіння різними
способами творчої, дослідницької, експериментальної діяльності, духовне та професійне становлення
особистості через активні дії і створення суб’єктом власної стратегії навчання, коли увага
переноситься на процес набуття школярами знань, умінь, навичок, життєвого досвіду, що
трансформується в компетенції. |
Опис: | Треба Г. Проектна діяльність як чинник формування професійної компетентності
майбутнього фахівця (за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського) / Г. Треба // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 177-180. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14009 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|