|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2019(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14054
|
Назва: | Роль педагогічного новаторства сучасного керівника закладу загальної середньої освіти |
Автори: | Білик, Н. |
Ключові слова: | керівник закладу загальної середньої освіти новаторство педагогічне новаторство риси креативності школа новаторства курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено, що особливої уваги потребує питання педагогічного новаторства керівника закладу загальної середньої освіти засобами розвитку його креативності. Педагогічне новаторство розглянуто як сукупність педагогічних ідей, підходів, методів, технологій навчальної і виховної роботи, котрі ще не презентувалися в сучасному освітньому просторі, а також комплекс елементів або окремих елементів, що містять нове й ефективне (порівняно з попереднім) розуміння навчальних і виховних питань, а головне – інструменти розв’язання таких питань у сучасних швидкозмінних, мінливих умовах розвитку освіти. З’ясовано, що керівникові закладу загальної середньої освіти необхідний великий запас складних управлінських умінь: уміння ставити цілі, конкретизувати їх у вигляді завдань, проектувати і планувати роботу закладу освіти, організовувати освітній процес, діагностувати, аналізувати, здійснювати моніторинг освітнього процесу й ухвалювати управлінські рішення, вміння управляти собою, готовність до саморозвитку, навички вирішення проблем, творчий підхід, уміння впливати на людей, розуміння управлінської праці, навички керівника, здатність формувати колектив. Прикладами реалізації проблеми визначено введення до змісту навчальних програм Інститутів післядипломної педагогічної освіти курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників незалежно від їх фаху (курси як організаційно-діяльнісна гра; інтегровані курси як пролонгована ділова гра; дистанційні консалт-курси для підготовки вчителя-дослідника; проблемні курси для викладачів закладів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації; тренінг-курси розвитку інноваційної діяльності закладу освіти, які проходять на замовлення закладу освіти і проводяться на його базі). Рекомендовано у міжатестаційний період долучати педагогів до участі у школах новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників післядипломної освіти. |
Опис: | Білик Н. Роль педагогічного новаторства сучасного керівника закладу загальної середньої освіти / Н. Білик // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 5. – С. 42-49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14054 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|