DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2020(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15587

Назва: Особистісне і професійне в структурі свідомості корекційного педагога
Автори: Омельченко, М.С.
Ключові слова: корекційний педагог
професійна діяльність
професійна свідомість
свідомість особистості
структура професійної свідомості
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті автор здійснює аналітичний огляд проблеми визначення співвідношення особистісного й професійного в структурі свідомості корекційного педагога як фахівця. З огляду на теоретичний аналіз наукових джерел, автор робить спробу модифікувати структуру професійної свідомості відповідно до виокремлення в ній п’яти ключових блоків: когнітивного, рефлексивного, аксіологічного, мотиваційного, афективного. Всі визначені блоки й їхні показники чинять прямий вплив на особистість корекційного педагога, що показано в структурі, а також обґрунтовано у викладенні основних результатів дослідницької роботи. Аналізуючи всі ці аспекти, автор вказує, з одного боку, на взаємозв’язок блоків професійної свідомості з загальним світосприйняттям людини, з іншого боку, їх уособленість, відокремленість від особистісної свідомості.
Опис: Омельченко М. С. Особистісне і професійне в структурі свідомості корекційного педагога / М. С. Омельченко // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020. – Вип. 1 (17). – С. 198-211.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15587
Розташовується у зібраннях:2020(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Omelchenko.pdf588,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок