DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16196
|
Назва: | Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології |
Автори: | Купчак, С.Б. |
Ключові слова: | проектна технологія професійна підготовка проєктна технологія модель моделювання блоки компоненти майбутні вчителі початкової школи |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті теоретично обгрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до
застосування проєктної технології. Розкрито сутність поняття «модель» та моделювання як методу
наукового пізнання. Визначено основні складники (блоки) моделі підготовки майбутніх учителів
початкової школи до застосування проєктної технології (теоретико-концептуальний, змістовий,
процесуально-діяльнісний, результативно-оцінювальний), детально розглянуто зміст кожного із них. |
Опис: | Купчак С. Б. Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи
до застосування проєктної технології / С. Б. Купчак // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 128-132. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16196 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|