DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16199
|
Назва: | Понятійно-термінологічне поле дослідження особливостей дистанційного навчання майбутніх фахівців туристичної та готельно-ресторанної сфери |
Автори: | Маковецька, Н.В. Конох, О.Є. Конох, А.А. Сидорук, А.В. |
Ключові слова: | дистанційненавчання дистанційна освіта засоби дистанційного навчання моделі дистанційного навчання форми організації занять фахівець туристичної сфери |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | З позицій підготовки фахівців туристичної та готельно-ресторанної сфери надається
характеристика засобів дистанційного навчання, під яким автори розуміють цілеспрямований
процес взаємодії викладача (тьютера) і студента, що здійснюється на відстані, базується на
застосуванні комп’ютерних технологій і змістом якого є формування професійних знань, умінь,
навичок у майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. Схарактеризовано моделі
дистанційного навчання. Обгунтовано основні риси дистанційного навчання: гнучкість,
модульність, паралельність, асинхронність. |
Опис: | Маковецька Н. В. Понятійно-термінологічне поле дослідження
особливостей дистанційного навчання майбутніх фахівців
туристичної та готельно-ресторанної сфери / Н. В. Маковецька. О. Є. Конох, А. А. Конох, А. В. Сидорук //
Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 143-147. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16199 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|