DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(22) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16326
|
Назва: | Підготовка вихователів до використання інноваційних технологій розвитку творчого розповідання дошкільників |
Автори: | Котелянець, Ю.С. |
Ключові слова: | творчий потенціал розвиток мовлення діти дошкільного віку майбутні вихователі |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У процесі навчання в закладах вищої освіти майбутні вихователі мають оволодіти інноваційними технологіями розвитку творчого розповідання дошкільників. Одне з центральних місць у структурі занять із розвитку мови посідає бесіда за репродукцією картини. Автор переконаний, що доцільно ознайомити майбутніх вихователів із модифікованою методикою сприймання зображеного на картині різними органами чуттів, моделювання, а також картками В. Проппа та послідовністю роботи з ними. Під час занять студенти мають можливість самостійно виготовляти наочність і розробляти конспекти занять із використанням інноваційних технологій розвитку творчого розповідання дошкільників. |
Опис: | Котелянець Ю. С. Підготовка вихователів до використання інноваційних технологій розвитку творчого розповідання дошкільників / Ю. С. Котелянець // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 22. – С. 179-189. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16326 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(22)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|