DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(22) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16327
|
Назва: | Концепція внутрішньої гри як засіб музичного коучингу |
Автори: | Петренюк, Д.А. |
Ключові слова: | коучинг внутрішня гра музичний коучинг Перше Я Друге Я само-втручання розслаблена концентрація |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор констатує, що для максимального розкриття власного потенціалу музиканта в процесі навчання та під час публічних виступів важливе значення має здатність виконавця мінімізувати вплив ментальних внутрішніх перешкод, таких як: втрата концентрації, нервозність і сумніви щодо власних можливостей; доводить, що концепція внутрішньої гри – це метод коучингу, спрямований на подолання таких перешкод; визначає, що характерною особливістю методики внутрішньої гри є використання формулювань і завдань, які не вимагають вербальної відповіді студента, а скоріше стимулюють його прислухатися до власних відчуттів та експериментувати; акцентує увагу на психологічних механізмах внутрішньої гри. |
Опис: | Петренюк Д. А. Концепція внутрішньої гри як засіб музичного коучингу / Д. А. Петренюк // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 22. – С. 189-200. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16327 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(22)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|