DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16381
|
Назва: | Порівняльний аналіз стратегій позиціонування провідних університетів великобританії та України за глобальним індикатором «якість академічного персоналу закладу вищої освіти» |
Автори: | Щербак, І. |
Ключові слова: | провідний університет науково-педагогічні працівники індикатор освіта рейтинг якість освіти європейська освіта вища освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблено порівняльний аналіз стратегій позиціонування за глобальним індикатором «якість академічного персоналу закладу вищої освіти (ЗВО)»
з показниками «співвідношення науковопедагогічних працівників ЗВО та чисельності
студентів» та «кількість залучених іноземних науковопедагогічних працівників» на
прикладі провідних університетів Великобританії та України. На основі проаналізованих результатів світового холдингу QS World University Rankings, визначено місце в
рейтингу кожного університету та значення їх показників. На підставі проведеного
аналізу офіційних сайтів закладів вищої освіти, звітів ректорів, повідомлень з газет,
радіо та телебачення з’ясовано основні форми та методи позиціонування університетів у міжнародному інформаційному просторі (МІП). Огляд рекламного бекграунду за цим глобальним індикатором дав підстави зробити висновок, що провідні
українські університети в своїх стратегіях розвитку ЗВО, розуміючи значення позиціонування для підвищення ефективності їх діяльності в МІП, виокремлюють даний
напрям, що направлений на позиціонування діяльності університету щодо підвищення якості академічного персоналу. В свою чергу, провідні європейські університети, за основний напрям стратегії позиціонування якості академічного персоналу,
мають постійну підтримку наукових досліджень, мотивацію преміями, нагородами
науковців, які розробляють та впроваджують власні наукові відкриття. |
Опис: | Щербак І. Порівняльний аналіз стратегій позиціонування
провідних університетів великобританії та
України за глобальним індикатором «якість
академічного персоналу закладу вищої освіти» / І. Щербак // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 125-130. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16381 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(75-76)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|