DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Автореферати >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17247

Назва: Повсякдення колективів педагогічних вишів радянської України кінця 1920-х – початку 1950-х років
Автори: Лук'яненко, О.В.
Ключові слова: повсякдення
вища педагогічна школа
студенти
УРСР
викладачі
дозвілля
політехнізація
віра
Голодомор
остарбайтери
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено аналізу щодення колективів вищої педагогічної школи України наприкінці 1920-х – початку 1950-х рр. У дисертації закцентовано увагу на системних складових структури повсякдення студентів та співробітників освітянських вишів УСРР/УРСР. Автором проаналізовано внутрішню структуру колективів вищої педагогічної школи. Осібне місце відведено визначенню мотивів приєднання до спільнот. У науковому дослідженні запропоновано аналіз особливостей повсякдення вишів, студентів та професорсько-викладацького складу з урахуванням матеріального, морального, релігійного факторів. Розвідка ілюструє формування простору повсякденного життя педагогічних колективів на трьох рівнях: мережі вишів відповідно до адміністративно-територіальних змін у країни; внутрішньої структури педагогічних вишів як території життєдіяльності освітян; матеріального вияву робочого простору педагогічних вишів республіки. Автором увагу приділено узагальненню інформації про житлові умови студентів та викладачів. Частина роботи стосується питання інтелектуального простору педагогічного колективу, що включає аналіз якості навчальної та наукової роботи, практики та кореляцію гуманітарної аури вишів з урахуванням вимог політехнізації. У дисертації подано опис структурування робочого часу у вищій педагогічній школі. У праці розкрито різні типи дозвілля (розважальне, інтерактивне, освітнє, культурне, творче, релігійне, рекреацію, лікувальне дозвілля, туризм). У науковому дослідженні виявлено способи задоволення базових потреб освітян (харчування, гроші, одяг). Значну увагу приділено опису особливостей життя освітян в екстремальних умовах (Голодомору, війни, окупації та на примусових роботах у Третьому Рейхові).
Опис: Лук’яненко О. В. Повсякдення колективів педагогічних вишів радянської України кінця 1920-х – початку 1950-х років. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора історичних наук зі спеціальності 07.00.01 – історія України. – Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2019.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17247
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Лукяненко автореферат.pdf384,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок