DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17373
|
Назва: | Актуалізація ідей дистанційної освіти на уроках трудового навчання |
Автори: | Мисак, О. |
Ключові слова: | дистанційна освіта трудове навчання урок навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У наказі Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 “Про
затвердження Положення про дистанційне навчання” зазначено, що дистанційне
навчання – це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів
пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої
взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому
середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційнокомунікаційних технологій.
Проблеми розробки та впровадження дистанційної форми навчання у практику
освітніх закладів досліджують такі науковці: теоретико-методологічні питання –
М. Бухаркіна, С. Гончаренко, В. Биков, Є. Полат; дидактичні основи – О. Андрєєв,
В. Кухаренко, А. Хуторський; забезпечення дистанційної професійної освіти – Н. Клокар,
Л. Ляхоцька, В. Олійник, С. Сисоєва, П. Таланчук.
Дистанційне навчання в сучасному світі здійснюється за допомогою різноманітних
технологій, які відрізняються за: формою подання учбових матеріалів; наявністю
посередника в системі навчання або за централізованою формою навчання; за ступенем
використання телекомунікацій і персональних комп'ютерів; за технологією організації
контролю учбового процесу; за ступенем впровадження в технології навчання звичайних
методів ведення освітнього процессу. |
Опис: | Мисак О. Актуалізація ідей дистанційної освіти
на уроках трудового навчання // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 111-113. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17373 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|