DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17407
|
Назва: | Взаємозв’язок педагогіки з психологією у сучасному світі |
Автори: | Піддубна, І. |
Ключові слова: | педагогіка психологія освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У процесі становлення педагогіка структурно розвивалася як наука, що має свої
закони та закономірності. Тому теорія навчання і теорія виховання повинні бути
системою закономірностей. Щоправда, педагогічні закономірності мають свої специфічні
особливості. Водночас, педагогіка розвивалась і як практика, що допомагає оперативно
вирішувати складні педагогічні проблеми навчально-виховного процесу, і, як мистецтво,
яке потребує творчого натхнення вчителя, майстерності педагогічного впливу.
Розкриваючи об'єктивні закономірності виховання і навчання, педагогіка, будучи
водночас і прикладною наукою, окреслює шляхи практичного застосування теоретичних
положень. Справжня майстерність учителя, високе мистецтво завжди спираються на
наукові знання. У свою чергу, на підставі узагальнення досвіду передових учителів
педагогічна наука формулює правила виховання і навчання. |
Опис: | Піддубна І. Взаємозв’язок педагогіки з психологією у сучасному світі // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 191-193. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17407 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|