DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17429
|
Назва: | Академічна свобода в освітньому процесі |
Автори: | Свєшнікова, А.О. |
Ключові слова: | академічна свобода освіта студент освітній процес вищий навчальний заклад |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Академічна свобода обвиває насамперед такі частини, як свободу навчання,
свободу ведення наукових праць, свободу навчання. Вона міцно споріднена з автономією
будь-якого академічного закладу освіти, яка характеризує його незалежність,
волевиявлення у реалізації академічного науково-дослідницького процесу, грошовій та у
власній господарській роботи, вибору фахівців.
Освіта є галуззю відповідальності як зі сторони країни, закладів освіти або
викладацького складу за її якість, так і зі сторони учня або студента за її ефективне
засвоєння. Безвідповідальність тих, хто учиться, руйнує систему освіти та зводить її до
нульового результату.
Зусилля професорсько-викладацького колективу будуть мізерними, якщо учень чи
студент не має бажання вчитися. Якраз ключова відповідальність за високоякісну
освіченість студентів покладається на самих студентів що навчається. |
Опис: | Свєшнікова А. Академічна свобода в освітньому процесі // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 234-236. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17429 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|