DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17455
|
Назва: | Дедуктивний метод навчання як засіб розвитку мислення учнів |
Автори: | Лутфуллін, М.В. |
Ключові слова: | учень мислення дедукція дедуктивний метод розвиток мислення |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Дедукція є одним із видів умовиводу, який дає можливість застосувати певне
істинне твердження до того чи іншого конкретного випадку; при цьому відбувається
логічний перехід від загального до окремого. Дедуктивні методи широко застосовуються
у побудові наукових теорій і концепцій, зокрема, в математиці, фізиці та інших
фундаментальних науках. Широке застосування знаходить дедукція також у викладі
навчального матеріалу в підручниках для учнів старшого шкільного віку і для студентів
вищих закладів освіти.
Перевагою такого викладу є його стислість, але на шляху практичної реалізації цієї
переваги в загальноосвітніх школах виникають значні труднощі. Викладений дедуктивним методом матеріал вимагає від учня досить високого рівня розвитку
абстрактного мислення і повної зосередженості довільної уваги. Якщо виклад йде у
швидкому темпі, далеко не всі учні встигають зрозуміти його в повному обсязі. |
Опис: | Лутфуллін М. В. Дедуктивний метод навчання
як засіб розвитку мислення учнів // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 289-293. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17455 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|