DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2012(12) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1776
|
Назва: | Ингвострановедческий аспект в изучении иностранных языков |
Автори: | Антонова, В.Ф. |
Ключові слова: | лінгвокраїнознавство мотивація реалії культура |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У світлі сучасних вимог до цілей навчання іноземної мови змінюється статус і роль країнознавчої інформації, представленої таким чином, щоб відповідати досвіду, потребам та інтересам учнів.
Сучасне викладання іноземної мови неможливе без залучення студентів до іншомовної культури. У зв'язку з цим актуального значення набуває теорія і практика навчання іноземної мови з яскраво вираженою комунікативною спрямованістю, що сприяє всебічному розвитку особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1776 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(12)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|