DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2021(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18033
|
Назва: | Психогенетичні та психопедагогічні засади переходу особистості від обдарованості через систематичну працю та професійну майстерність до таланту і геніальності |
Автори: | Рибалка, В.В. |
Ключові слова: | обдарованість талант та геніальність особистості систематична праця професійна майстерність імпресінг ідея-фікс ампліфікація стратегії і тактики цілепокладання справа життя афектація успіху цивілізаційний процес |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються психогенетичні та психопедагогічні засади переходу обдарованості до таланту і геніальності особистості, зокрема інтенсивна систематична праця та професійна майстерність, а також такі особливі явища творчої діяльності особистості, як імпресінг, ідея-фікс, ампліфікація, стратегізація і тактична диференціація цілеутворення, її результативне здійснення як справи життя, афектація успіху. Ці психогенетичні та психопедагогічні засади забезпечують включення людини у цивілізаційний процес розвитку людства та особистості як суб’єкту цього процесу. |
Опис: | Рибалка В. В. Психогенетичні та психопедагогічні засади переходу особистості від обдарованості через систематичну працю та професійну майстерність до таланту і геніальності. Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2021. Вип. 2 (20). С. 228-244. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18033 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|