DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2012(28) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1812

Назва: Освітньо-наукова діяльність Г. Ващенка на тлі суспільних процесів
Автори: Довбня, В.М.
Ключові слова: контекст
соціокультурні фактори
суспільно-політичні процеси
освіта
філософія освіти
державна освітня політика
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються особливості впливу соціокультурних та історико-політичних факторів на формування світоглядних пріоритетів Г. Ващенка як педагога і філософа. Виокремлено п’ять основних груп процесів національного, загальноросійського, загальносоюзного та світового рівнів. Указано на ключову роль державної освітньої політики в механізмах міжкультурної взаємодії та залежність її ефективності від ступеня розвитку суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1812
Розташовується у зібраннях:2012(28)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dovbnya.pdf292,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок