|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18271
|
Назва: | Трансформаційні зміни у вищій музичній освіті Європи: від Неаполітанської консерваторїї до сучасних академій музики |
Автори: | Яременко, Л. |
Ключові слова: | музична освіта музична освіта Європи консерваторія академія музики Неаполітанська консерваторія |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Трансформація вищої педагогічної освіти у світовому й українському контексті
такою ж мірою стосується й мистецької освіти та мистецької педагогіки, складовою
частиною якої є музична педагогіка. Взаємодія видів мистецтва і педагогіки породжує
такі унікальні феномени, як: мистецька педагогіка, педагогіка мистецтва, арт-педагогіка,
музична педагогіка. На це неодноразово вказували такі відомі українські науковці в цій
галузі, як О. Рудницька, Г. Ніколаї, О. Михайліченко, М. Лещенко.
Якщо в країнах Західної Європи ще в середині ХІІІ століття почала
стверджуватися система вищої освіти та один за одним почали відкриватися
університети, то система вищої музичної освіти відстала на цілі три століття. У зв’язку з
тим, що після тривалих Італійських воєн чомусь саме в Неаполі залишилося найбільше
дітей-сиріт і міські магістрати не знали, що з ними робити, в 1537 році за наказом
іспанського короля Карла V, який був на той час правителем Неаполю, всіх
безпритульних дітей почали збирати в спеціально організовані притулки, де їм мали дати
окрім харчування хоча б якусь освіту.
Але, зважаючи на те, що кошти на цю освіту були виділені мізерні, навчати їх
погодилися лише неаполітанські музиканти, котрі знаходилися також не в кращому
матеріальному становищі. Проте вони прийняли умови охороняти сиріт, звідки й пішло
слово консерваторія – охороняю, приховую, консервую. |
Опис: | Яременко Л. Трансформаційні зміни у вищій музичній освіті Європи:
від Неаполітанської консерваторїї до сучасних
академій музики // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 55-57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18271 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|