DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18315
|
Назва: | Роль викладача закладу вищої освіти у виховному процесі в контексті християнської педагогіки |
Автори: | Василевський, В. |
Ключові слова: | християнська педагогіка виховання професійна підготовка фахівця організація виховної роботи вищий навчальний заклад кафедра студентське самоврядування |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У системі професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах має
продовжуватися процес реалізації вимог програми виховання всебічно розвиненої
особистості. У виховній роботі зі студентською молоддю варто використовувати різні
форми: безпосередню навчальну, виробничу діяльність, участь у громадських справах,
поводження у побуті.
Дбаючи про створення оптимальних умов для виховної роботи, не варто виносити
завдання виховання за рамки навчального процесу. Треба зважати на дієвість і
впливовість великого спектру форм діяльності, які сприяють формуванню всебічно
розвиненої особистості. Це навчальні заняття, практика, наукові гуртки, творчі студії,
екскурсії, походи, різноманітні форми і види суспільно-корисної праці та ін.
Реалізувати завдання виховання особистості студента можливо лише за умови
єдності трьох складових освіти: навчання, розвитку і виховання. Проте є деяка різниця в
ролі навчання і виховання в становленні особистості фахівця: навчання діє на
індивідуально-виконавчий зміст діяльності, формує знання, уміння і навички. Виховання
ж формує ставлення, смисли діяльності. У діяльності викладача навчання і виховання
нероздільні (Г. Костюк). |
Опис: | Василевський В. Роль викладача закладу вищої освіти у виховному процесі в контексті християнської педагогіки // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 110-112. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18315 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|