DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18444

Назва: Особливості використання комп’ютерного тестування як засобу контролю навчальних досягнень студентів з англійської мови
Автори: Тараненко, К.
Ключові слова: засоби контролю навчання
тестування
комп’ютерне тестування
англійська мова
контроль знань з англійської мови
освітній процес
Інноваційні технологічні процеси в освіті
викладання іноземної мови
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): В умовах сучасного стрімкого розвитку інформаційного простору в освіті все більшого впровадження набуває комп’ютерне тестування знань студентів, що значно розширює можливості оцінювання рівня навчальних досягнень та є альтернативним методом перевірки. Цілком очевидно, що комп’ютерні технології дозволяють інтенсифікувати навчальний процес, переформатувати загальну організацію навчання і перейти від групових форм занять та контролю знань до індивідуальних, автоматизованих. Незважаючи на усі переваги застосування новітніх технологій у навчальному процесі, комп’ютерне тестування має певні неточності, що можуть бути усунені завдяки злагодженій співпраці спеціалістів у галузі комп’ютерних технологій та викладачів з іноземних мов за умови чіткого визначення проблемних місць. Важливо зауважити, попри широкий спектр публікації з окресленої проблематики, на сьогодні питання застосування комп’ютерного тестування з англійської мови залишається недостатньо з’ясованим, оскільки надмірна захопленість тестуванням у навчальному процесі без відповідного критичного осмислення різних його аспектів може привести до недостатньо об’єктивної оцінки його навчальної цінності і тим самим замість користі завдати шкоди справі практичного викладання іноземної мови.
Опис: Тараненко К. Особливості використання комп’ютерного тестування як засобу контролю навчальних досягнень студентів з англійської мови // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 276-279.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18444
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
104.pdf185,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок