DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18444
|
Назва: | Особливості використання комп’ютерного тестування як засобу контролю навчальних досягнень студентів з англійської мови |
Автори: | Тараненко, К. |
Ключові слова: | засоби контролю навчання тестування комп’ютерне тестування англійська мова контроль знань з англійської мови освітній процес Інноваційні технологічні процеси в освіті викладання іноземної мови |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах сучасного стрімкого розвитку інформаційного простору в освіті все
більшого впровадження набуває комп’ютерне тестування знань студентів, що значно
розширює можливості оцінювання рівня навчальних досягнень та є альтернативним
методом перевірки. Цілком очевидно, що комп’ютерні технології дозволяють
інтенсифікувати навчальний процес, переформатувати загальну організацію навчання і
перейти від групових форм занять та контролю знань до індивідуальних,
автоматизованих. Незважаючи на усі переваги застосування новітніх технологій у
навчальному процесі, комп’ютерне тестування має певні неточності, що можуть бути
усунені завдяки злагодженій співпраці спеціалістів у галузі комп’ютерних технологій та
викладачів з іноземних мов за умови чіткого визначення проблемних місць.
Важливо зауважити, попри широкий спектр публікації з окресленої проблематики,
на сьогодні питання застосування комп’ютерного тестування з англійської мови
залишається недостатньо з’ясованим, оскільки надмірна захопленість тестуванням у
навчальному процесі без відповідного критичного осмислення різних його аспектів може
привести до недостатньо об’єктивної оцінки його навчальної цінності і тим самим
замість користі завдати шкоди справі практичного викладання іноземної мови. |
Опис: | Тараненко К. Особливості використання комп’ютерного тестування як
засобу контролю навчальних досягнень студентів з англійської мови // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 276-279. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18444 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|