DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18445
|
Назва: | Специфіка дистанційного та змішаного навчання іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої юридичної освіти |
Автори: | Перебийніс, Ю.В. |
Ключові слова: | дистанційне навчання змішане навчання навчання іноземної мови заклад вищої юридичної освіти інформаційні технології якість освіти blended learning environment освітній процес Legal English for Future Lawyers English Club мовна освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Стрімкі суспільно-економічні перетворення викликають постійну трансформацію
вимог до системи вищої освіти в Україні і світі. При цьому спостерігається зростання популярності неформальної освіти, що супроводжується здобування працівниками
професійної кваліфікації без отримання атестації. Завдяки ж всесвітній мережі
«Інтернет» відбувається опанування навчальних ресурсів, які пропонуються як
навчальними закладами, так і спеціалізованими освітніми платформами, тобто
здобування інформальної освіти. Це підтверджує істинність твердження про заміну
підходу «освіта на все життя» на концепцію «освіта упродовж усього життя», адже
можливості для набуття сучасною людиною освітнього досвіду розширюються. Однак
незважаючи на розмаїття видів освітніх послуг, сьогодні соціальний досвід та професійна
компетентність отримується переважно шляхом участі майбутнього фахівця у її
інституційних формах, бо таким чином отримується формальна освіта, наявність якої
вимагається переважною кількістю роботодавців. |
Опис: | Перебийніс Ю. В. Специфіка дистанційного та змішаного навчання
іноземної мови за професійним спрямуванням
у закладах вищої юридичної освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 279-283. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18445 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|