DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18477
|
Назва: | Методичні аспекти дидактичного проєктування в трудовому навчанні |
Автори: | Кудлай, О. Кулакова, М. |
Ключові слова: | проєктування трудове навчання профільне навчання підготовка вчителя проєктна педагогічна технологія технологічна освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Методологію проєктування змісту профільного навчання технологій у старшій
школі ми визначаємо як науково обґрунтовану систему, яка містить: концептуальні
засади профільного навчання, теоретико-методологічні засади та положення процесу
педагогічного проєктування змісту, етапи педагогічного проєктування змісту,
концептуально визначені підходи та положення, принципи і критерії, концептуальні
положення щодо формування творчої особистості, інноваційні підходи структурування
змісту, моделі, що використовуються у процесі проєктування змісту профільної
технологічної освіти старшокласників. У контексті нашого дослідження пропонуємо
розуміти термін «методологія проєктування» як науково обґрунтовану систему
концептуальних та інноваційних підходів, принципів, методів, положень тощо, яка
визначає сутність проєктування змісту, науково організовує його |
Опис: | Кудлай О., Кулакова М. Методичні аспекти дидактичного проєктування
в трудовому навчанні // идаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 348-351. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18477 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|