DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18801

Назва: Домінування інтеграції в освітньому процесі сучасної початкової школи: психолого-педагогічний аспект
Автори: Іванчук, М.Г.
Ключові слова: інтеграція
інтеграція в освіті
інтегроване навчання
інтегроване навчання у початкових класах
інтегрований урок
розвиток особистості молодшого школяра
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті аргументується домінування інтеграції як природного динамічного процесу, що охоплює взаємопроникнення та взаємозв’язок елементів цілісності світосприйняття; перехід до інтеґрованого освітнього процесу, обумовленого модернізацією початкової освіти та психофізіологічними особливостями дітей молодшого шкільного віку, їхніми соціокультурними запитами. Розкривається вплив інтеграційних процесів на всі сфери психіки молодшого школяра – інтелектуальну, емоційну, мотиваційно-потребову.
Опис: Іванчук М. Г. Домінування інтеграції в освітньому процесі сучасної початкової школи: психолого-педагогічний аспект // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 224-236.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18801
Розташовується у зібраннях:2021(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf311,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок