DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(25) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18815

Назва: Ponímanie zdravia, zdravotnej gramotnosti a edukácie k zdraviu dospelých v nemecky hovoriacich krajinách
Автори: Matulchyk, J.
Ключові слова: dospelí
zdravie
zdravotná gramotnosť
zdravotná výchova
zdravotné vzdelávanie
zdravotné učenie sa
дорослі
здоров’я
здоров’язбережувальна компетентність
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Článok predstavuje teoretickú štúdiu v rámci projektu riešenia VEGA č. 1/0293/21 Edukácia k zdraviu dospelej populácie. Štúdia sa zaoberá ponímaním zdravia, zdravotnej gramotnosti a edukácie k zdraviu, tak ako k nim pristupujú poprední odborníci v nemecky hovoriacich krajinách. Rakúsku a v Nemecku. Vymedzuje ponímanie a obsah zdravotnej výchovy, zdravotného vzdelávania a zdravotného učenia sa. Je dokázané, že рonímanie zdravia, zdravotnej gramotnosti a edukácie k zdraviu, je diferencované, a to tak z hľadiska teoretických východísk, ako i z hľadiska jeho realizácie v konkrétnych podmienkach, konkrétnou inštitucionálnou bázou ako i cieľovými skupinami a samotnými účastníkmi vzdelávania.
Опис: Matulchyk J. Ponímanie zdravia, zdravotnej gramotnosti a edukácie k zdraviu dospelých v nemecky hovoriacich krajinách // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 25. C. 50-61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18815
Розташовується у зібраннях:2022(25)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf433,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок