DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18828
|
Назва: | Preliminary remarks on writing for inclusion: european cooperative work between primary schools with etwinning and digital stories |
Автори: | Canals-Botines, M. Medina-Casanovas, N. |
Ключові слова: | Writing Inclusion European Cooperative Work Primary Schools Digital Stories |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with European Cooperative Work between Primary
Schools with eTwinning and Digital Stories. The author characterizes The Key
Action 2 Erasmus project ‘Writing for Inclusion’ (WIN) is to focus on rising
awareness, changing perceptions and providing resources to implement
inclusion through the concept of Care in Education.
The main purpose of this project is to empathize with the feelings and
emotions felt by those kids entering the group for the first time or those others
being different form the standardized group. Opening their minds and
broadening pupils’ boundaries may be a solid tool to create a more inclusive
and fair society to all.
The article includes detailed description of background and goals of the
project, it names all the project partners, project target groups, specific aims. |
Опис: | Canals-Botines M., Medina-Casanovas N. Preliminary remarks on writing for
inclusion: european cooperative work
between primary schools with etwinning
and digital stories // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. C. 192-200. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18828 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|