DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2022(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19174
|
Назва: | Психологічна експертиза інклюзивного освітнього середовища: теоретичний аналіз |
Автори: | Буняк, Н.А. |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивне навчання інклюзивне освітнє середовище освітнє середовище inclusion inclusive education inclusive educational environment |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто результати аналізу психологічної проблеми
готовності системи освіти до реалізації процесу інклюзії.
У рамках формування середовища інклюзивної освіти автор
особливо прихильно ставиться до розуміння інклюзивної освіти як
спеціально організованої взаємодії вчителя та особистості з
особливими потребами та нормативним рівнем розвитку.
Інклюзивна освіта – це системний процес налагодженої взаємодії
всіх учасників навчально-виховного процесу.
У цій роботі узагальнено теоретичні підходи до проблем
виховання осіб з особливими освітніми потребами, засновані на
рівноправності. Це стосується можливості реалізації права на освіту
в типовому навчальному закладі, відкритому для навчання осіб з
фізичними, інтелектуальними, соціальними, емоційними, мовними чи
іншими ознаками.
Автор наголошує, що першочерговою проблемою створення
інклюзивного освітнього середовища на сьогодні є професійна підготовка вчителів, орієнтована на роботу з особами, які мають
особливі освітні потреби. |
Опис: | Буняк Н. А. Психологічна експертиза інклюзивного освітнього середовища: теоретичний аналіз // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. – Вип. 1 (21). – С. 9-20. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19174 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|